Thursday 29 December 2011

Kenapa Bendaa ni semua jadi dekat aku :'(

hye friend's... ishh lama betul xbukak blog ni kan, dah naik berabuk lah plak kan aku punya blog ni hehehe pape pun rindu dekat my blogger ni :)

firstly,nak cerita about aku kena tuduh macam2 aku kena tuduh,hmm HANYA TUHAN je tahu macam mana keadaan aku bila terkejut aleh2 ada orang serang aku ,telefon ajak jumpa then bila dah jumpa terus attack aku macam2 sedangkan pihak yg tuduh aku dengar satu pihak,hmmm selama ni miera percayakan kak S tetapi miera xsangke kak S boleh cakap miera macam tu,,kak S nak baling kerusi dekat miera time lepak table sama2 ngn miera,sumpah miera MALU dengan yg lain kak S ,,hmm SUMPAH miera sedih akak  S macam ni :'( ..kenapa akak dengar cakap org lain yg akak baru kenal kak ,,nape kak? hmm tibe2 akak dapat thu yg buat tu semua bukan miera kan?hmm miera bersyukur sebab tuhan dah tunjukkn siapa yg BERSALAH ,,semua tu hanyalah SATU FITNAH yg sangat besar buat miera,dalam hidup miera ni lah yg first SEKALI  yg miera kena FITNAH sampai macam ni kak !! miera nak sangat orang yg membuat fitnah tu akan treme balasan apa yg miera kena sekarang ni,biar lah hanya TUHAN je yg bg hukuman dekat dia,miera hari2 fikir apa salah miera sampai dapat fitnah yg besar macam tu,,akak S pn dah mintak maaf dengan miera kan,xpelah kak ..miera MAAFKAN akak S ,miera harap akak lepas ni jangan lah tuduh miera macam ni sekali,,miera betul2 sedih kak S,,and kawan2 plak macam pandang serong dekat miera,,seolah-olah miera yg bersalah,hmm see nanti semua akan tahu siapa yg bersalah,,biarlah benda ni kita serahkan kepada ALLAH ..

# miera jugak nak mintak maaf dekat kawan2 yang lain kalau ada salah miera mintak maaf sangat2,,miera maybe ada tergurau kasar dengan korang,mulut terlepas lebih2,xsuka dengan peragai miera,i'm so sorry kawan ..tahun 2012 pun nak menjelangkan, so kita ambil yg jernih buang yg keroh ,,amin,hope korang maafkan miera :'(